Brev:
Mad i glas
30. maj 2011
Alder:
9 mdr.
Mad i glas
Hej Helen.
Jeg har et hurtigt spørgsmål :-)
Hvad er din holdning til købe mad på glas, f.eks ris og kylling i karrysauce, som kan spises fra 6 mdr. som der står på glassene.
Synes du det er okay at købe dem engang imellem og kan man stole på det som står på glassene, så mit barn ikke får unødvendig sukker og salt.
Jeg vil bruge dem i travle dage og hvis vi er på farten, hvor jeg ikke lige har mulighed for at lave mad fra bunden.
Nu er mit barn 9 mdr, hvordan skal jeg forholde mig til sødmælk der, skal jeg give hende det?
Jeg giver hende forsat flaske 3 gange dagligt cirka 600 ml. dagligt.
Tak for dine gode svar, de er guld værd :-)
Mange hilsner
mor